Nezamietneme žiadnu reklamáciu
Je to tak. Ak nakupujete prvýkrát u nového dodávateľa, môže vo vás hlodať červíček neistoty, čo budete robiť, ak tovar nepríde v stave, ktorý ste očakávali. Mnoho nakupujúcich si reklamáciu spojí s nepríjemnou skúsenosťou – dlhé čakanie, zlá komunikácia predajcu, zamietnutie…
Nechceme vám prirábať starosti, a preto sme sa rozhodli, že už nezamietneme žiadnu reklamáciu. Môžete sa na to spoľahnúť, či už nakupujete pre firmu alebo pre seba domov.
Za každé oneskorenie dostanete zľavu
S nami navyše ihneď viete, na čom ste. Najneskôr do 2 pracovných dní od založenia reklamácie sa dozviete, ako ju vyriešime. To vám sľubujeme. Ak máme tovar či jeho náhradné diely na našom sklade, vyriešime reklamáciu do 2 prac. dní. Pokiaľ je tovar či jeho diely u dodávateľa, do rovnakej doby vás presne informujeme o tom, ako budeme v reklamácii postupovať.
A aby ste si nemysleli, že sa jedná len o prázdne slová a sľuby, s každým zdržaním vám dáme zľavu z hodnoty reklamovaného produktu. Ak sa neozveme do 2 pracovných dní, ten tretí vás čaká 5 % zľava, štvrtý 10 % zľava, piaty pracovný deň 15 % zľava a tak ďalej...
Toto rozhodnutie je platné od 1. 8. 2024. 👍🏻
Informácie, ktoré sa môžu hodiť:
Áno, nezamietneme žiadnu reklamáciu. Samotným je nám proti srsti, keď sa predajca snaží mať nad zákazníkom vždy navrch a nájde si dôvod, prečo reklamáciu zamietnuť. Toto pre nás skrátka nie je. A preto vašu reklamáciu vždy kladne vyriešime.
Nechceme vás nechať čakať, a preto sa snažíme po prijatí požiadavky na reklamáciu prípad ihneď riešiť. Pokiaľ máme reklamovaný tovar u nás na sklade, do 2 pracovných dní máte po starostiach – náhradný diel či celý nový kus vám hneď pošleme. Ak je tovar alebo jeho diel skladom u nášho dodávateľa, počas rovnakej doby vám dáme vedieť, ako váš prípad vyriešime.
Po odoslaní reklamačného formulára sa vášmu prípadu začneme čo najskôr venovať. Najčastejšie vás krátko potom kontaktujeme ohľadom dodatočných informácií ako doloženia fotiek poškodenia tovaru či kartónu a prípadne ohľadom bližšej špecifikácie problému. A potom sa na prípad hneď vrhneme a snažíme sa ho rozlúsknuť čo najrýchlejšie as pre vás tým najlepším a najpohodlnejším riešením. :-)
Snažíme sa celý proces reklamácie čo najviac zjednodušiť. Pokiaľ patríte medzi tých, ktorí chcú mať reklamáciu hneď z krku, nebojte sa nám ozvať. Radi s vami reklamačný formulár vyplníme po telefóne a postaráme sa o celý proces za vás.
Potrebujete poradiť s reklamáciou?
📧 E-mail: reklamacie@kancelaria24.sk
☎️ Telefon: 0800 105 135
👉🏻 Reklamačný formulár
👉🏻 Reklamačný poriadok