Reklamácie
Stačí si vybrať z ponuky dole na stránke možnosť, ktorá najlepšie vystihuje váš prípad. Po zvolení sa otvorí formulár, ktorý je nutné vyplniť a odoslať. Akonáhle požiadavku odošlete a my ju zaregistrujeme, ihneď sa jej začneme venovať. Najčastejšie vás ako prvý krok kontaktujeme a opýtame sa na dodatočné informácie. :-)
V ideálnom prípade by ste mali mať po ruke číslo vašej objednávky alebo e-mailovú adresu, cez ktorú ste nákup realizovali. Čas sebe aj nám ušetríte, ak si pripravíte aj fotografie vadného tovaru, ktorý chcete reklamovať. Prípadne fotky zabaleného tovaru v pôvodnom obale, ktorý chcete vrátiť, pretože vám napríklad nevyhovuje.
Vrátiť tovar do 14 dní? Klasika. My vám však dávame celý rok! Chápeme, že niekedy sa jednoducho netrafíme do vášho vkusu. Preto u nás máte možnosť vrátiť tovar až do 365 dní od prevzatia.
Stačí, aby bol tovar nepoužitý, nepoškodený, kompletný a v pôvodnom obale. Jedinou výnimkou sú produkty vyrobené alebo upravené na mieru – tie už späť prijať nemôžeme. Pre tovar si k vám bezplatne prídeme, aby ste s tým mali čo najmenej starostí.
Tovar ste už rozbalili a vyskúšali? Nevadí! V tom prípade máte na vrátenie 30 dní namiesto bežných 14.
Neviete si rady? Neváhajte nás kontaktovať, prejdeme s vami spoločne celým procesom. Celý reklamačný poriadok si môžete prečítať TU.